joi, 16 februarie 2012

Kitul pentru sprancene Anastasia (Anastasia Brow kit)

Ingrijirea sprancenelor este problema majora a femeilor. Marea majoritate a femeilor isi doresc gene lungi si sprancene arcuite. Eu pot spune ca mama natura m-a dotat cu sprancene frumoase, deoarece n-am fost nevoita sa le pensez, tund sau vopsesc....pana acum.
Da, pana nu de mult, cand am descoperit ca fire de par in sprancenele mele cresc intr-o dezordine salbatica (sunt zburatacite).....si si-au schimbat si culoarea (....na, varsta).
Criza? Da, criza....deoarece nu m-am pensat niciodata.
So, m-am uitat putin pe net si am descoperit kitul de sprancene al Anastasiei Soare. L-am comandat si astazi, la o saptamana dupa comanda, mi-a sosit in posta.






O zi frumoasa....si sprancene perfecte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...