luni, 24 ianuarie 2011

Reamenajarea holului (4)

Incet, incet holul meu incepe sa ia forma. Saptamana trecuta am primit mobilierul  de la MONTANA, si acum este gata montat pe perete. Sunt putin dezamagita deoarece nu se potriveste 100 % cu imaginea ce mi-o facusem eu in mintea mea. Parca-i lipseste ceva.... Oricum, e vorba doar de obisnuinta.
Cutiei pe roti ii voi face un capac, in asa fel incat sa avem posibilitatea de a ne aseza pe ea cand ne innodam sireturile la pantofi. M-am gandit la tot felul de variante si pana la urma am ales sa imbrac perna capacului in blana naturala (de ren). Cam asa va arata capacul cutiei (poza de proba).

Astept, in continuare, sa-mi soseasca si scaunul Eames....

Have a nice day!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...