marți, 13 ianuarie 2015

Jurnal constructie casa (16)

Puhhh, lucrurile au inceput sa decurga foarte repede. Casa e plina de meseriasi: tamplari, instalatori, electrician, zidar, faiantar.
Mobila de bucatarie soseste mai devreme decat era planificat. Saptamana aceasta, joi, si nu saptamana viitoare. Schimbarea ne-a dat putin peste cap deoarece bucataria avea cateva lipsuri. Peretii nu erau finisati, iar fara pereti finisati faiantarul nu putea pune gresia, iar eu tapetul. Zidarul si-a terminat lucrarea ieri dupa amiaza (dupa o absenta de cateva zile pe caz de boala). Tot ieri, eu si sotul, dupa serviciu, ne-am apucat de pus tapetul. Am terminat pe la miezul noptii.
Astazi, faiantarul a inceput sa puna gresia, asa ca pardoseala va fi gata pana joi, cand soseste mobila.
Tot azi am primit si o parte din aparatura electrica de bucatarie: frigider, congelator, masina de spalat vase, plita electrica. Cuptorul l-am trimis inapoi deoarece nu era modelul dorit, iar micro-ul soseste joi.
La etaj, instalatorii au montat cablurile pentru caldura prin pardoseala.
Aici sunt cateva poze:
Tapet: Asa arata peretele bucatariei (la miezul noptii)
Bucatarie: Se pune gresia
Aparatura electrica de bucatarie
Caldura prin pardoseala: Montarea cablurilor de apa
Caldura prin pardoseala
 Va doresc o zi buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...