luni, 20 septembrie 2010

Nunta (partea a III-a)

Petrecerea la restaurant
Vedere din usa restaurantului. Paharele de pe masa au fost aranjate in forma de inima....
La intrarea in restaurant, fiecare invitat a ciocnit paharul cu tinerii casatoriti, nasii.....

Restaurantul in haine de sarbatoare....

Masa la care am stat noi....

Nam, nam....

Tinerii casatoriti in pasi de vals....


Dans, dans, dans....


Doi unchi si o matusa....

Hehehe....la o tigara /trabuc

....cuiva ii place tigara / trabucul

Fiul meu danseaza cu bunica-sa.....si eu care credeam ca e timid....

O melodie pentru nasul mare....

Masa mirilor si a nasilor....

Casuta postala a tinerilor casatoriti.....
Varul meu o danseaza pe fiica-mea.....

Sotul meu si un unchi....fratele soacrei mari....

Matusa / soacra mare, verisoara si mama.....

Domnisoara de onoare.....verisoara si fiica mea....

Mama, sotia varului, verisoara si cumnata mamei....
Sotul si fiul meu.... 

Barbatii danseaza in jurul miresei.....

Aici se danseaza Pinguinul....in pantofii mirelui....

Tortul miresei.....

Nam, nam...tort...

Aruncarea buchetului....

Miresei i se indeparteaza voalul....nasa punandu-i pe cap o naframa....mireasa a devenit nevasta....


Domnisoarei care a prins buchetul i se prinde voalul in par....in curand este randul ei sa se casatoreasca....

Tinerilor casatoriti le uram CASA DE PIATRA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...