joi, 16 septembrie 2010

Nunta in vacanta ( partea I )



A trecut ceva timp de cand am fost la nunta varului meu. Am fost asa de ocupata dupa nunta incat abia acum, dupa doua saptamani, mi-am facut timp sa impartasesc cateva ganduri si ...poze cu restul familiei.


Mirele si mireasa

Sambata 4 septembrie 2010. Ceasul este 11:12....muzicantii au sosit. Suntem in asteptare, asteptam cavalerii cel vor gati pe mire. E muzica buna, asa ca trebuie sa si dansam......Iuhu....iiiiiii

Cavalerii au sosit. In tact cu muzica l-au barbierit si imbracat pe mire in haine de sarbatoare. Barbieritul mirelui simbolizeaza trecerea acestuia de la flacau la barbat.

Hehehe.....hai sa te dansez nepoate, acum, inainte de plecare....

Alaiul nuntasilor in drum spre nasi. Mirele ii va oferi nasei buchetul.

Lumanarile de nunta

De la nasi, am mers mai departe sa o luam pe mireasa. Acolo ne asteptau rudele si prietenele miresei.... Nasa i-a aranjat miresei parul si prins voalul, dupa care mirii s-au intalnit si mirele i-a oferit acesteia buchetul.

Buchetul domnisoarei de onoare....Mireasa a avut doua domnisoare de onoare, una din ele fiind sora mirelui, asa ca fiecare a avut cate un buchet
Mireasa l-a gatit pe mire cu floare la butoniera....trandafir mai bine zis.
Florile de nunta ale nuntasilor

Fiecare nuntas a primit cate un trandafir de la domnisoara de onoare....bineinteles si copiii mei

Frumos trandafir....

Iesiti in strada, am dansat si hora miresei...sa se vada si simta ca suntem la nunta.... Nasa a rupt turta / cozonacul miresei si a impartit-o nuntasilor.
Alaiul de nunta a plecat mai departe la primarie, pentru cununia civila, dupa care la biserica unde a avut loc cununia religioasa.
In curand....partea a II-a..... cununia civila si cea religioasa....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...